Stránky

úterý 23. srpna 2011

Mám svého psa

Tak už mám svého psa. Mám totiž teorii, že každý běžec má svého psa. Nebo na něj ještě čeká. Na toho prvního. Případně ho už má za sebou. Čokla, který po něm bez obojku a náhubku vystartuje z přilehlého křoví, zahrady či domu, aniž by byl v dohledu majitel. Můj pes byl nějaký vořech, který v brzkém mládí zabrzdil o nějakou zeď a děsí lidi už jen svým zdeformovaným ksichtem. Natož když vycení zuby, slintá a jako nebržděná lokomotiva se rozběhne proti ztuhlému rannímu běžci. Když jsem odplivl několik jedovatých slůvek k paní majitelce, která sotva zvládala druhého čokla (už na vodítku), byl jsem ujištěn, že to je mírumilovný ratlík a kdyby mě hryzl, tak bych si to zasloužil... Takže já svého psa už mám (a asi jich ještě pár mít budu), co vy?

1 komentář:

  1. Jeden pes má mě :-) šel si spokojeně podél plotu a ja mu podél stejného plotu přibíhal do zad, samozřejmě na opačné straně. A podle mě je retrívr prostě už degenerující plemeno - neslyšl mě a to jsem funěl těsně před smrtí, necítil, takže když jsem mu proběhl kolem hlavy zřejmě dostal infarkt :-)

    OdpovědětVymazat