Stránky

úterý 23. srpna 2011

Jak jsem na tom s kilometráží...

Minulý týden jsem si byl zaběhat jen dvakrát - ve čtvrtek necelou pětku, v neděli 4,5 kiláčku. Použil jsem oblíbenou trasu okolo Vltavy směrem ke golfu v Hodkovičkách s obrátkou u osmé jamky a hospody u Rychtáře (bohužel běhám moc brzo a všechny zastávky na jinak oblíbené Tour de Beer jsou zavřené). Tempo použitelné, hercna fachčila, zbylé dva plánované tréninky odpadly - v pátek po ranní posilce nebyl morál, v pondělí před golfem chuť (přece jen jsem chtěl uhrát přijatelnější výsledek, což se povedlo) a v pondělí večer, což byla taky varianta, bylo na padnutí až dlouho po půlnoci, takže opět chyběl morál. :)

Nicméně Nike Run je za dveřmi, takže je potřeba i do tropů vmáčknout pár výběhů, ten nejbližší snad zítra ráno. Brzo ráno... Hodně brzo ráno... Zatraceně hodně brzo ráno... Ať ze mě není smaženka...

Žádné komentáře:

Okomentovat