Stránky

středa 29. června 2011

Cooperův test poprvé

Zkusil jsem si v rámci rozcvičky v posilce Cooperův test, tedy jakou vzdálenost urazím během dvanáctiminutového běhu. Nejdřív jsem chvíli bojoval s běžícím pásem, a když se mi ho podařilo rozhýbat, podcenil jsem sám sebe. Přidával jsem rychlost tak opatrně, že jsem to v závěru jen horkotěžko doháněl... A nedohnal. Výsledek? 1,7 kilometru. To není špatné vzhledem k podmínkám (vedro, téměř nulové proudění vzduchu, zápasení se strojem apod.).

Ve čtvrtek si to ale poučen z krizového vývoje zopáknu. Věřím, že na 1,9 až 2 kiláky mám, tak uvidíme.

2 komentáře:

  1. Tabulkově to asi neodpovídá tvému potenciálu, ale počkáme na čtvrtek.
    Teď byl výsledek ovlivněn:
    -absencí běžeckých bot
    -nemohl jsi si hlídat tepovku podle sporttesteru
    -neměl jsi určitě čelenku
    -neměl jsi funkční triko

    A pod širým nebem, kde se sluníčko schovává za mráčky a ptáčci zpívají naběhne hned min 10% vzdálenosti navíc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no hlavně ta absentující čelenka mě sra*a... a boty jsou pravda také poněkud vykuchané... :)

    OdpovědětVymazat