Stránky

pátek 1. července 2011

Cooperův test podruhé

Tak to mám za sebou podruhé. Znovu na běžeckém pásu, znovu v posilce. Venku bylo asi o 150 stupňů Celsia méně, díkybohu. Předchozí chybu už jsem nezopakoval a vyběhl rychlostí 11 km/h. Tu jsem držel až do konce. Celý běh mi zpestřila myšlenka na pořádnou křeč, kterou jsem dostal cestou do posilky. Říkal jsem si, kdy se mrcha zakousne znovu. Nezakousla, fajn. Výsledek? 2 170 metrů. Takže spokojenost. Dokonce velká, pořád ještě cítím rezervu, bylo kam se posunout.

Podle Miloše Škorpila (Jak uběhnout maratón za 100 dní) tímhle výkonem spadám o prsa vietnamské sprinterky do kategorie sporťáků a maraton bych měl dát za 3:30 až 4 hodiny. Sám mám předsevzetí zhruba o hodinu pomalejší, ale třeba se podceňuju. To ostatně ukáží až dny příští...

Mimochodem, na poště už čeká sporttester a o víkendu uskutečním zničující nájezd na outlet ve Štěrboholích. Běžecké boty vezmu útokem. V pondělí bych tak mohl začít naostro. Deset dní před nejzazším termínem. No, anebo ještě udeří prokrastinace.

2 komentáře: