Stránky

pondělí 27. června 2011

Motivace? Vykecat to všem

Maratonský bič jsem si na sebe ušil jednoduše. Abych neměl tendenci ze všeho vycouvat, sám před sebou se vykrucovat, proč to nejde, jednoduše jsem všem okolo sdělil (a stále sděluju, už s menším nadšením), že poběžím maraton. V květnu 2011. Basta. A říkejte si, co chcete. Je to asi ta nejjednodušší forma motivace. A nejúčinnější. Na mě nejspíš ani nic jiného nezabírá. Vědomí, že bych byl po nesplněném slibu terčem posměchu svých kumpánů v práci, hospodě i kdekoliv jinde by mě neskutečně žralo.

Naštěstí jsem měl alespoň tolik rozumu, že jsem s tím začal pár měsíců před samotným maratonem, ne pouhých pár týdnů. Tak mám alespoň čas se připravit. Hmm. A ne. Pořád jsem ještě nevyběhl...

2 komentáře:

  1. Je potřeba se odpíchnout od bot :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nákup bot se uskuteční nejspíš v so/ne... Fashion Arena Štěrboholy nebo nějaký jiný outlet. Nepřidáš se? :)

    OdpovědětVymazat