Stránky

středa 11. září 2013

Příprava pokračuje...

Nějak se to blbě sešlo. Nemám čas psát. Zato mám alespoň čas běhat. A to je asi podstatnější :) Do newyorského maratonu zbývá 55 dnů, tréninkový plán už je z velké části splněn, z části také proškrtán... Důležité je, že se během prázdnin podařilo zajistit ubytko (kvartýr na dolním Manhattanu), letenky (sice trochu kostrbatá zpáteční cesta přes Londýn a Manchester, ale co už) a začínáme šetřit na kapesné, abychom tam nemuseli žrát kořínky.

V rámci přípravy jsem stihl jediný závod, na sklonku prázdnin jsem si střihl desítku Nike Run Prague. Bylo strašně fajn zjistit, že nohy jdou rychleji, než bych čekal. Čas 48:42 potěšil, stejně jako zjištění, že by to šlo i lépe. Rezervy byly, zatímco okolo mě to vadlo. Tak hlavně, ať rezervy zůstanou pod střechou. Nerad bych podobně zvadnul já za tou velkou louží...

Žádné komentáře:

Okomentovat