Stránky

pondělí 21. října 2013

Start v New Yorku za dveřmi

Čas se nachýlil. Je to skoro tady. Před půl rokem, kdy klapla přihláška na newyorský maraton, to celé vypadalo jako hodně vzdálený cíl, zahalený mlhou. Mlha ale spadla jako takřka každodenní podzimní závoj nad Vltavou a cesta do Ameriky má hodně reálné obrysy. Za devět dnů vyrážíme, za třináct dnů běžím. Těším se.

Mám čisté svědomí, trénoval jsem dost. Ne úplně podle plánu, ten byl ale poměrně ambiciózní. Tak vysoko nemířím. Bude mi stačit výsledek začínající trojkou a parádní pocit. Nic víc nechci. Už pár dnů cítím lehké chvění, vzrůstající očekávání a tradičně i trochu pochybování, zda to i napotřetí zvládnu. Doufám, že jo, protože ta placka za to stojí.



Chci ji. A přivezu ji :)

- Maminkóóó!!
- Co je, Míšánku?
- Já chci taky medaili!
- My chceme taky medaili!!!
- Přátelé, kamarádi, my vám ty medaile přivezeme!
(S tebou mě baví svět)


Žádné komentáře:

Okomentovat