Stránky

sobota 15. září 2012

Merrellky zrychlují

Minimalistické botky vedou k rychlejším časům. Tak nějak přirozeně. Samy od sebe, chtělo by se říci. Možná pro někoho jasné a dlouho známé, pro mě novinka. Vybíhám v těch svých (Merrell Road Glove) od poloviny července a po každém výběhu pozoruju tři věci: bolí mě nohy, běh mě víc baví a - běžím rychleji. Zatímco bod jedna je čím dál lepší, myšleno nohy bolí méně a méně, body dva a tři jdou opačným směrem.

Naposledy dneska. Vyběhnu v merrellkách, že se jen tak provětrám. Času bylo málo, oběd u Jirky a Evy naplánovaný a já vstával pozdě. Vyrazím a běží mi to. Rychle. Nějak moc rychle, říkám si. Běžím skoro o minutu na kilák rychleji. Tohle nevydrží, říkám si. Ale běží to pořád, nohy pomalu odcházejí až za pátým kilákem. Při pětce jsem přitom útočil na rekordní čas. Aniž bych to plánoval. Čistá pravda. Paráda...

Hmm, merrellky... Tohle byl vážně ten nejlepší kauf, co se mi letos povedl.

Žádné komentáře:

Okomentovat